HTML

Hogy lesz ebből (fél) Maraton?

Szaladok, nyafogok, még többet szaladok. Semmi mélyenszántó, csak a futkosásom fel-alá.

Friss topikok

Címkék

Tudományos alapok

2014.03.15. 15:59 :: baracklekvar

Tudományos alapokra helyezem az edzést: végre megvan a pulzusmérőm! Innentől kezdve elkezdem a neten fellelhető pulzuskontroll irodalmat átrágni, hogy jól összezavarodjak :)

Ma volt a tesztüzem, elvittem Spinningre: átlag 133, max 163. Nem rossz, nem rossz. Majdnem elmentem futni is, de éppencsak annyira fújt a szél, hogy a kocsiajtót is nehezen nyitottam ki, gondoltam nem lenne vidám ha a Dunába belefújna a szél. Persze, azért nem állítanám ,hogy a lustaság nem volt benne. Azért még hiszek benne, hogy holnap már olyan idő lesz, hogy el tudjak menni szaladni. (Hogy milyen naiv vagyok :))

Ahogy olvastam eddig, a 70-80%-os pulzuson kéne fussak. Inkább az alsó felében edzésen, felső részében (akár 85%-ig) versenyen. Ez talán nem a reumás lajhár sebesség :)

Még egy dolog hiányzik ehhez, mégpedig a nyugalmi pulzus. Az okosok azt mondják, hogy reggel mérjem, ébredés után - hát hétköznap nemhogy nem magamtól kelek, de még csak időm se nagyon van. Holnapra odakészítem és remélem összejön...bár elfogyott a kávé ,szóval gyanítom még 10kor is a nyugalmi pulzusom alatt leszek :)

Lassan már röhögök magamon: mindent megmérek, egy halom kütyüvel megyek. Mérem a pulzust, távot, sebességet, időt...kicsit túlzás?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baracklekvarszalad.blog.hu/api/trackback/id/tr245861730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása