HTML

Hogy lesz ebből (fél) Maraton?

Szaladok, nyafogok, még többet szaladok. Semmi mélyenszántó, csak a futkosásom fel-alá.

Friss topikok

Címkék

Elefánt vacsorára

2014.04.17. 08:08 :: baracklekvar

Vagyis az ismert mondás: Hogyan lehet megenni egy elefántot? Apró falatonként.

Tegnap kaptam egy jó tanácsot egy másik blogon: TÜRELEM. Haha, persze :)

 

Na jólvan, megígérem, hogy összeszedem magam és nem keseredek el, tudom, hogy most még lassú vagyok, de TUDOM, hogy ha nem adom fel, akkor bizony a pulzuskontroll és a kitartás elég lesz hozzá, hogy lemenjek 6 perc alá. Persze a tudom kevés, el is kell hinni. Tehát most erre gyúrok: hidd el, hogy menni fog. Egy fél éve még abban sem voltam biztos, hogy 10 km-t megállás nélkül fogok lefutni...

Következő versenyig még pont egy hónap. Azalatt rengeteget lehet fejlődni! 

Ugyanazon a blogon olvastam egy bejegyzést az első futásról. Érdemes lesz nekem is leírni, erősíteni, hogy honnan is jöttem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baracklekvarszalad.blog.hu/api/trackback/id/tr16045157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása